Çikolatalı Muffin

Şu görmüş olduğunuz muffin hamurunu beş yaşındaki oğlum Demir le yaptık.Unu karıştırdı,yumurta kırmaya çalıştı ama tezgahın üzerine döktü,herşeyi kendi koymak,karıştırmak istedi derken hamuru yaptık.Tezgahın üzeri savaş alanı gibiydi.Gerçi ben dağıtarak iş yapmayı sevenlerden olduğum için sorun olmadı:)İş bitiminde toplamayı daha çok seviyorum.Neyse muffinler bitti,yirmi dakikada da pişti.Oğlum afiyetle yedi .Aslında kek,börek .çörek yapımına düşkün biri değilimdir.Demir olduktan sonra yapar oldum.O yüzden burda size bilmiş bilmiş  tarif vermeyeceğim.Ben de uzman tv den izleyip yapıyorum:)Buyrun "çikolatalı muffin" yapmak isteyenler buraya tık tık.









3 yorum:

  1. çikolatalı olsunda ne olursa olsun :)
    nefis görünüyolar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim @cicileydi.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Yakaladım seniiii, Arzucum çok güzel, muffin de blog da, eklemek istedim bulamadim izle butonunu

    YanıtlaSil